Ο Λιούις Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε την pole position και πήρε άνετα τη νίκη στο Grand Prix της Μαλαισίας. Τα απειλητικά σύννεφα δεν έδωσαν ποτέ βροχή και οι Ρόζμπεργκ - Φέτελ συμπλήρωσαν το πόντιουμ.
Η κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον στο GP Μαλαισίας, 2ου του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, ήταν τέτοια που ο Άγγλος γύρισε τον κινητήρα της Mercedes W05 σε ρυθμίσεις ασφαλείας πριν καν φτάσει το μέσον του αγώνα της Σεπάνγκ! Με αυτό τον τρόπο πέτυχε την 23 νίκη της καριέρας του και έδειξε ότι είναι ένα από τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση ττου φετινού πρωταθλήματος.
Κάτι ανάλογο συνέβη και με την απόδοση της W05 του Νίκο Ρόζμπεργκ στη δεύτερη θέση, καθώς τα δύο «ασημένια βέλη» δεν άφησαν καμία ελπίδα στον τρίτο Σεμπάστιαν Φέτελ με την αναγεννημένη Red Bull RB10 να τους απειλήσει. Ο Ρόζμπεργκ, έτσι, διατήρησε την πρωτοπορία του στη βαθμολογία των οδηγών, καθώς οι Χάμιλτον και Φέτελ είχαν εγκαταλείψει με μηχανικά προβλήματα στο GP Αυστραλίας.
Για μία ακόμη φορά καλύτερος «των υπολοίπων» ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο και η Ferrari, καθώς ο Ισπανός πήρε ό,τι καλύτερο από ένα μονοθέσιο που δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικό για να κερδίσει, αλλά αποδείχθηκε σήμερα ταχύτερο από τις McLaren, Williams και από τη Force India του Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο αγώνας Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον διατήρησε την πρώτη θέση, από την οποία εκκίνησε, αλλά ο Ρόζμπεργκ πέρασε τον Φέτελ για τη 2 θέση. Παρότι ο Γερμανός είχε αρχικά προβλήματα με τα ελαστικά του, οι Mercedes σύντομα απομακρύνθηκαν και δεν έμελλε ποτέ να κοιτάξουν πίσω.
Την ίδια ώρα, ο Ρικιάρντο πέρασε τον Αλόνσο και έφτασε πλάι στον Φέτελ, τον οποίον μάλιστα και κατάφερε να περάσει. Ωστόσο, ο πρωταθλητής ανέκτησε την 3η θέση στον τέταρτο γύρο, περνώντας τον Αυστραλό ομόλογό του καθαρά στα φρένα για την πρώτη στροφή.
Στη συνέχεια τον Αυστραλό πλησίασε ο Αλόνσο, και παρότι ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να τον περάσει μέσα από το πρώτο τους πιτ-στοπ, ο Αυστραλός ανέκτησε την 4 θέση μετά από μια μονομαχία των δύο τροχό-με-τροχό στην έξοδο του Ρικιάρντο από τα πιτς, και για τρεις στροφές.
Στη συνέχεια, όμως, ο αγώνας του Ρικιάρντο καταστράφηκε όταν οι μηχανικοί της RBR, στο δεύτερο ππιτ-στοπ, τοποθέτησαν λανθασμένα τον εμπρός αριστερό τροχό. Ο Αυστραλός έφυγε, αλλά σύντομα σταμάτησε και οι μηχανικοί έτρεξαν να σύρουν πάλι το μονοθέσιο στο γκαράζ της ομάδας. Εκεί ο Ρικιάρντο έχασε πάνω από ένα λεπτό, αλλά λίγους γύρους αργότερα έμελλε να εγκαταλείψει εξαιτίας των προβλημάτων που επέφερε η σπασμένη εμπρός πτέρυγα.
Έτσι, οι Αλόνσο και Χούλκενμπεργκ μονομάχησαν για την 5 θέση σε όλο τον υπόλοιπο αγώνα. Ο Ισπανός επέλεξε τελικά στρατηγική τριών πιτ-στοπ, έναντι των δύο της στρατηγικής του Χούλκενμπεργκ (στρατηγική που μπορούσε να υποστηρίξει με το ήπιο στιλ οδήγησής του σε σχέση με τη φθορά των ελαστικών), κι έτσι ο Αλόνσο με πιο φρέσκια γόμα στο τέλος κατάφερε να περάσει τον Γερμανό στην πίστα.
Πιο πίσω, η McLaren και η Williams δεν εμφάνισαν όση δυναμική θα πίστευε κανείς ότι έκρυβαν - καθώς η πρώτη είχε βαρέως αναβαθμισμένο αεροδυναμικό σύνολο στη Σεπάνγκ. Νικητής της μάχης των δύο αγγλικών ομάδων βγήκε ο Μπάτον, καθώς στο τέλος ο Φελίπε Μάσα πέρασε τον Βαλτέρι Μπότας για την 7 θέση - χωρίς να υπάρξουν «δράματα» για τη Williams, που καλείται τώρα να διαχειριστεί τη σχέση των δύο οδηγών της.
Ο Κίμι Ράικονεν καταστράφηκε από τον πρώτο κιόλας γύρο: μια επαφή με τον Κέβιν Μαγκνουσεν, για την οποία ο Δανός της McLaren τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων στα πιτς, άφησε τον Φινλανδό της Ferrari στην τελευταία θέση. Ο Κίμι ποτέ δεν ανέκαμψε, καθώς κατάφερε να φτάσει μόλις στην 12 θέση.
Ο Μάγκνουσεν, παρά τη σπασμένη εμπρός αεροτομή από την επαφή και την ποινή του, επέστρεψε στην 9 θέση, μπροστά από τον εντυπωσιακό 21χρονο Ντάνιλ Κβίατ που βαθμολογήθηκε για δεύτερη διαδοχική φορά στο δεύτερο Γκραν Πρι της καριέρας του!
Από τη Σεπάνγκ της Μαλαισίας, αυτή την εβδομάδα η Formula 1 μετακομίζει στη Μέση Ανατολή και στο Μπαχρέιν, όπου την αμέσως επόμενη Κυριακή, 06/4, θα φιλοξενηθεί το τρίτο Γκραν Πρι του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 - για πρώτη φορά υπό το φως των προβολέων, στο νησάκι του Περσικού.
GP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ 2014
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:40:25.974
2. Ρόζμπεργκ (Mercedes) +17.313
3. Φέτελ (Red Bull-Renault) +24.534
4. Αλόνσο (Ferrari) +35.992
5. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +47.199
6. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1m23.691
7. Μάσα (Williams-Mercedes) +1m25.076
8. Μπότας (Williams-Mercedes) +1m25.537
9. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1 γύρος
10. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +1 γύρος
11. Γκροζάν (Lotus-Renault) +1 γύρος
12. Ράικονεν (Ferrari) +1 γύρος
13. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) +1 γύρος
14. Έρικσον (Caterham-Renault) +2 γύροι
15. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) +2 γύροι
ΕΓΚ Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +7 γύροι
ΕΓΚ Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) +21 γύροι
ΕΓΚ Σούτιλ (Sauber-Ferrari) +24 γύροι
ΕΓΚ Βερν (Toro Rosso-Renault) +38 γύροι
ΕΓΚ Μπιανκί (Marussia-Ferrari) +48 γύροι
ΕΓΚ Μαλδονάδο (Lotus-Renault) +49 γύροι
ΕΓΚ Πέρεθ (Force India-Mercedes) +55 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Ρόζμπεργκ - 43
2. Χάμιλτον - 25
3. Αλόνσο - 24
4. Μπάτον - 23
5. Μάγκνουσεν - 20
6. Χούλκενμπεργκ - 18
7. Φέτελ - 15
8. Μπότας - 14
9. Ράικονεν - 6
10. Μάσα - 6
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Mercedes - 68
2. McLaren - 43
3. Ferrari - 30
4. Williams - 20
5. Force India - 19
6. Red Bull - 15
7. Toro Rosso - 7
8. Sauber - 0
9. Lotus - 0
10. Caterham - 0
11. Marussia - 0
Πηγή:sport24.gr
Η κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον στο GP Μαλαισίας, 2ου του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, ήταν τέτοια που ο Άγγλος γύρισε τον κινητήρα της Mercedes W05 σε ρυθμίσεις ασφαλείας πριν καν φτάσει το μέσον του αγώνα της Σεπάνγκ! Με αυτό τον τρόπο πέτυχε την 23 νίκη της καριέρας του και έδειξε ότι είναι ένα από τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση ττου φετινού πρωταθλήματος.
Κάτι ανάλογο συνέβη και με την απόδοση της W05 του Νίκο Ρόζμπεργκ στη δεύτερη θέση, καθώς τα δύο «ασημένια βέλη» δεν άφησαν καμία ελπίδα στον τρίτο Σεμπάστιαν Φέτελ με την αναγεννημένη Red Bull RB10 να τους απειλήσει. Ο Ρόζμπεργκ, έτσι, διατήρησε την πρωτοπορία του στη βαθμολογία των οδηγών, καθώς οι Χάμιλτον και Φέτελ είχαν εγκαταλείψει με μηχανικά προβλήματα στο GP Αυστραλίας.
Για μία ακόμη φορά καλύτερος «των υπολοίπων» ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο και η Ferrari, καθώς ο Ισπανός πήρε ό,τι καλύτερο από ένα μονοθέσιο που δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικό για να κερδίσει, αλλά αποδείχθηκε σήμερα ταχύτερο από τις McLaren, Williams και από τη Force India του Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο αγώνας Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον διατήρησε την πρώτη θέση, από την οποία εκκίνησε, αλλά ο Ρόζμπεργκ πέρασε τον Φέτελ για τη 2 θέση. Παρότι ο Γερμανός είχε αρχικά προβλήματα με τα ελαστικά του, οι Mercedes σύντομα απομακρύνθηκαν και δεν έμελλε ποτέ να κοιτάξουν πίσω.
Την ίδια ώρα, ο Ρικιάρντο πέρασε τον Αλόνσο και έφτασε πλάι στον Φέτελ, τον οποίον μάλιστα και κατάφερε να περάσει. Ωστόσο, ο πρωταθλητής ανέκτησε την 3η θέση στον τέταρτο γύρο, περνώντας τον Αυστραλό ομόλογό του καθαρά στα φρένα για την πρώτη στροφή.
Στη συνέχεια τον Αυστραλό πλησίασε ο Αλόνσο, και παρότι ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να τον περάσει μέσα από το πρώτο τους πιτ-στοπ, ο Αυστραλός ανέκτησε την 4 θέση μετά από μια μονομαχία των δύο τροχό-με-τροχό στην έξοδο του Ρικιάρντο από τα πιτς, και για τρεις στροφές.
Στη συνέχεια, όμως, ο αγώνας του Ρικιάρντο καταστράφηκε όταν οι μηχανικοί της RBR, στο δεύτερο ππιτ-στοπ, τοποθέτησαν λανθασμένα τον εμπρός αριστερό τροχό. Ο Αυστραλός έφυγε, αλλά σύντομα σταμάτησε και οι μηχανικοί έτρεξαν να σύρουν πάλι το μονοθέσιο στο γκαράζ της ομάδας. Εκεί ο Ρικιάρντο έχασε πάνω από ένα λεπτό, αλλά λίγους γύρους αργότερα έμελλε να εγκαταλείψει εξαιτίας των προβλημάτων που επέφερε η σπασμένη εμπρός πτέρυγα.
Έτσι, οι Αλόνσο και Χούλκενμπεργκ μονομάχησαν για την 5 θέση σε όλο τον υπόλοιπο αγώνα. Ο Ισπανός επέλεξε τελικά στρατηγική τριών πιτ-στοπ, έναντι των δύο της στρατηγικής του Χούλκενμπεργκ (στρατηγική που μπορούσε να υποστηρίξει με το ήπιο στιλ οδήγησής του σε σχέση με τη φθορά των ελαστικών), κι έτσι ο Αλόνσο με πιο φρέσκια γόμα στο τέλος κατάφερε να περάσει τον Γερμανό στην πίστα.
Πιο πίσω, η McLaren και η Williams δεν εμφάνισαν όση δυναμική θα πίστευε κανείς ότι έκρυβαν - καθώς η πρώτη είχε βαρέως αναβαθμισμένο αεροδυναμικό σύνολο στη Σεπάνγκ. Νικητής της μάχης των δύο αγγλικών ομάδων βγήκε ο Μπάτον, καθώς στο τέλος ο Φελίπε Μάσα πέρασε τον Βαλτέρι Μπότας για την 7 θέση - χωρίς να υπάρξουν «δράματα» για τη Williams, που καλείται τώρα να διαχειριστεί τη σχέση των δύο οδηγών της.
Ο Κίμι Ράικονεν καταστράφηκε από τον πρώτο κιόλας γύρο: μια επαφή με τον Κέβιν Μαγκνουσεν, για την οποία ο Δανός της McLaren τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων στα πιτς, άφησε τον Φινλανδό της Ferrari στην τελευταία θέση. Ο Κίμι ποτέ δεν ανέκαμψε, καθώς κατάφερε να φτάσει μόλις στην 12 θέση.
Ο Μάγκνουσεν, παρά τη σπασμένη εμπρός αεροτομή από την επαφή και την ποινή του, επέστρεψε στην 9 θέση, μπροστά από τον εντυπωσιακό 21χρονο Ντάνιλ Κβίατ που βαθμολογήθηκε για δεύτερη διαδοχική φορά στο δεύτερο Γκραν Πρι της καριέρας του!
Από τη Σεπάνγκ της Μαλαισίας, αυτή την εβδομάδα η Formula 1 μετακομίζει στη Μέση Ανατολή και στο Μπαχρέιν, όπου την αμέσως επόμενη Κυριακή, 06/4, θα φιλοξενηθεί το τρίτο Γκραν Πρι του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 - για πρώτη φορά υπό το φως των προβολέων, στο νησάκι του Περσικού.
GP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ 2014
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:40:25.974
2. Ρόζμπεργκ (Mercedes) +17.313
3. Φέτελ (Red Bull-Renault) +24.534
4. Αλόνσο (Ferrari) +35.992
5. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +47.199
6. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1m23.691
7. Μάσα (Williams-Mercedes) +1m25.076
8. Μπότας (Williams-Mercedes) +1m25.537
9. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1 γύρος
10. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +1 γύρος
11. Γκροζάν (Lotus-Renault) +1 γύρος
12. Ράικονεν (Ferrari) +1 γύρος
13. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) +1 γύρος
14. Έρικσον (Caterham-Renault) +2 γύροι
15. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) +2 γύροι
ΕΓΚ Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +7 γύροι
ΕΓΚ Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) +21 γύροι
ΕΓΚ Σούτιλ (Sauber-Ferrari) +24 γύροι
ΕΓΚ Βερν (Toro Rosso-Renault) +38 γύροι
ΕΓΚ Μπιανκί (Marussia-Ferrari) +48 γύροι
ΕΓΚ Μαλδονάδο (Lotus-Renault) +49 γύροι
ΕΓΚ Πέρεθ (Force India-Mercedes) +55 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Ρόζμπεργκ - 43
2. Χάμιλτον - 25
3. Αλόνσο - 24
4. Μπάτον - 23
5. Μάγκνουσεν - 20
6. Χούλκενμπεργκ - 18
7. Φέτελ - 15
8. Μπότας - 14
9. Ράικονεν - 6
10. Μάσα - 6
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Mercedes - 68
2. McLaren - 43
3. Ferrari - 30
4. Williams - 20
5. Force India - 19
6. Red Bull - 15
7. Toro Rosso - 7
8. Sauber - 0
9. Lotus - 0
10. Caterham - 0
11. Marussia - 0
Πηγή:sport24.gr