Home » » Η Cameron Diaz σε ρόλο σχεδιάστριας!

Η Cameron Diaz σε ρόλο σχεδιάστριας!

Written By Unknown on Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 | 4:00 μ.μ.


Η πολυτάλαντη Cameron Diaz απέδειξε ότι δε διαθέτει μόνο δυνατό υποκριτικό ταλέντο και εκκρηκτική προσωπικότητα αλλά και τη στόφα της σχεδιάστριας μόδας! Αφού ανέλαβε τη θέση της διευθύντριας δημιουργικού του label Pour La Victoire, παρουσίασε για πρώτη φορά μια ολοκληρωμένη κολεξιόν αξεσουάρ, την οποία συνθέτουν άνετα παπούτσια και πρακτικές chic τσάντες.



«Όταν ξεκίνησα να δουλεύω για την shoe collection, στη μόδα ήταν οι πολύ ψηλές πλατφόρμες- ένα σχέδιο που δεν πολυφοράω, αφού, έτσι κι αλλιώς, είμαι ψηλή. Είμαι fan των παπουτσιών που είναι λειτουργικά. Και αυτό ακριβώς ήταν και το ζητούμενο της συλλογής. Η λειτουργικότητα», είπε η ξανθιά ηθοποιός στη Vogue και πρόσθεσε «Όταν είμαι στη Νέα Υόρκη, συνήθως φοράω flats. Αν βρω ένα ωραίο ζευγάρι ψηλοτάκουνα, που με βολεύουν στο περπάτημα, δεν τα βγάζω από τα πόδια μου. Διαφορετικά, όταν είμαι στην πόλη, προτιμώ ένα ζευγάρι ίσια μποτάκια. Αλλά στο Λος Άντζελες, επειδή όλοι είναι συνέχεια στα αυτοκίνητά τους, φοράω πολύ συχνά ψηλοτάκουνα.»


Και μου αρέσουν πολύ οι καλές μπότες με τακούνι, γιατί μου επιτρέπουν να κινούμαι γρήγορα και το πόδι μου παραμένει στην θέση του. Για αυτό τον λόγο στην συλλογή που σχεδίασα για τα Pour La Victoire, σε πολλά παπούτσια βλέπουμε συχνά λουράκια. Γιατί όλες θέλουμε ένα ζευγάρι παπούτσια που θα δείχνει ωραίο στα πόδια μας, αλλά και θα παραμένει εκεί, χωρίς να χρειάζεται να προσπαθήσουμε γι' αυτό».

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο pourlavictoire.com

Πηγή: agelioforos.gr
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Salonikainfo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger