Home » » Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «Έπασχα από φοβερές ενοχές και μου γύρισε σε βαριά κατάθλιψη»

Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «Έπασχα από φοβερές ενοχές και μου γύρισε σε βαριά κατάθλιψη»

Written By Unknown on Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015 | 2:00 μ.μ.

«Αισθάνθηκα βαρύτατη την ευθύνη του να σε αγαπάνε τόσο πολύ οι άνθρωποι. Νόμιζα ότι θα πρέπει να είμαι σαν τους ήρωες των τραγουδιών. Αλλά αυτό είναι απάνθρωπο, δεν γίνεται. Πήγα σε γιατρό και με βοήθησε με θεραπείες. Έπασχα από φοβερές ενοχές και μου γύρισε σε βαριά κατάθλιψη. Με βοήθησαν να είμαι αυτό που πραγματικά θα ήθελα και όχι κάτι παραπάνω», είπε στην εκπομπή Join Us ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου.

Για την κόρη του σημείωσε: «Όταν γεννήθηκε η κόρη μου τότε αγάπησα περισσότερο τα παιδιά του κόσμου. Σιγά σιγά της μάθαμε ότι αυτό που κάνουμε είναι μία δουλειά, μία δραστηριότητα μας, όπως θα έχει και εκείνη αργότερα».

Πηγή: govastileto.gr
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Salonikainfo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger