Μετά από τη θύελλα που είχε ξεσπάσει τις ημέρες πριν από το Πάσχα, με καταγγελίες για τις τιμές των αμνοεριφίων από αλυσίδα σούπερ μάρκετ, το υπουργείο Ανάπτυξης επέβαλε πρόστιμο 150.000 ευρώ στην εταιρεία.
Ο θόρυβος που είχε προκληθεί τον Απρίλιο αφορούσε τη διαφήμιση για πώληση των αμνοεριφίων σε πολύ χαμηλή τιμή στα Lidl, όπου όμως δεν υπήρχαν αποθέματα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Προστασίας του Καταναλωτή, το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις των διατάξεων των άρθρων 9γ, 9δ (παρ. 1α και β), 9ε, 9στ (περ. ε) του ν. 2251/94, περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.
«Οι συγκεκριμένες κυρώσεις επεβλήθησαν κατόπιν διερεύνησης καταγγελιών καταναλωτών από τις οποίες διαπιστώθηκαν παραβάσεις ως προς το γεγονός ότι η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση για αγορά προϊόντων (αμνοερίφια) κατά την Πασχαλινή περίοδο σε μια δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή χωρίς να κάνει γνωστή την ύπαρξη εύλογων λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, με αποτέλεσμα την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ως προς την διαθεσιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος. Σημειώνεται ότι κατά των αποφάσεων επιβολής προστίμου, χωρεί η άσκηση ενδίκων βοηθημάτων ενώπιον των αρμόδιων Δικαστηρίων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Πηγή: iefimerida.gr
Ο θόρυβος που είχε προκληθεί τον Απρίλιο αφορούσε τη διαφήμιση για πώληση των αμνοεριφίων σε πολύ χαμηλή τιμή στα Lidl, όπου όμως δεν υπήρχαν αποθέματα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Προστασίας του Καταναλωτή, το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις των διατάξεων των άρθρων 9γ, 9δ (παρ. 1α και β), 9ε, 9στ (περ. ε) του ν. 2251/94, περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.
«Οι συγκεκριμένες κυρώσεις επεβλήθησαν κατόπιν διερεύνησης καταγγελιών καταναλωτών από τις οποίες διαπιστώθηκαν παραβάσεις ως προς το γεγονός ότι η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση για αγορά προϊόντων (αμνοερίφια) κατά την Πασχαλινή περίοδο σε μια δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή χωρίς να κάνει γνωστή την ύπαρξη εύλογων λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, με αποτέλεσμα την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ως προς την διαθεσιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος. Σημειώνεται ότι κατά των αποφάσεων επιβολής προστίμου, χωρεί η άσκηση ενδίκων βοηθημάτων ενώπιον των αρμόδιων Δικαστηρίων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Πηγή: iefimerida.gr